NOWOCZESNE ROZWIĄZANIE DO ZARZĄDZANIA BIUREM

SONY TEOS MANAGE –  NOWOCZESNE ROZWIĄZANIE DO ZARZĄDZANIA BIUREM

Sony, prezentuje TEOS Manage – kompleksową platformę do zarządzania miejscem pracy, która rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy kontrolują swoje urządzenia audiowizualne, oznakowanie cyfrowe i treści w biurze. Dzięki eleganckiemu interfejsowi, TEOS Manage upraszcza planowanie dotyczące urządzeń, analizę danych w miejscu pracy oraz zarządzanie kosztami.

TEOS Manage oferuje scentralizowaną kontrolę nad wszystkimi urządzeniami, umożliwiając wygodne zarządzanie monitorami i innymi podłączonymi urządzeniami audiowizualnymi za pomocą intuicyjnego interfejsu. Użytkownicy mogą grupować urządzenia według lokalizacji – działu, piętra lub obiektu – oraz zaplanować czas włączania i wyłączania urządzeń, co pozwala zmniejszyć zużycie energii poza godzinami pracy.

System TEOS jest skalowalny i opłacalny, z możliwością hostowania w siedzibie firmy lub w chmurze. Dzięki temu firmy mogą dostosować system do rosnących potrzeb, dodając kolejne podłączone urządzenia i usługi, takie jak cyfrowe oznakowanie i scentralizowane rezerwacje sal. Planowanie czasu włączania i wyłączania wszystkich podłączonych urządzeń pomaga zoptymalizować zużycie energii.

NOWOCZESNE ROZWIĄZANIE DO ZARZĄDZANIA BIUREM

TEOS Manage upraszcza również koordynację automatyki biurowej i systemów sterowania budynkiem, umożliwiając szybkie zidentyfikowanie problemów z podłączonymi urządzeniami i systemami. System gromadzi i analizuje dane z podłączonych urządzeń i przestrzeni, dostarczając cennych statystyk za pośrednictwem wygodnego widoku pulpitu.

Bezproblemowa integracja z programem Outlook usprawnia zarządzanie salami konferencyjnymi i przesyłanie ekranów na monitory profesjonalne BRAVIA. Aplikacja BRAVIA Supervisor umożliwia scentralizowane monitorowanie poszczególnych monitorów i zarządzanie nimi za pośrednictwem łatwego w obsłudze pulpitu.