Jako wydawca miesięcznika Modern Office Manager mamy przyjemność zaprosić Pastwa do udziału w BEZPŁATNEJ konferencji OFFICE MANAGEMENT, która odbędzie się we GDAŃSKU 17 czerwca 2015 r.
Konferencje Office Management są cyklicznym spotkaniem poświęconym szeroko rozumianemu zarządzaniu przestrzenią biurową oraz organizacji pracy biur w celu osiągnięcia większej efektywności
Przekazujemy informacje pozwalające kadrze zarządzającej rozszerzać swoją wiedzę oraz doskonalić umiejętności .
Tematyka konferencji wychodzi naprzeciw aktualnym tendencjom w rozwoju organizacji pracy i przestrzeni w nowoczesnych biurach z jednej strony, z drugiej zaś odpowiada na problemy pojawiające się w organizacjach i przedsiębiorstwach. Poprzez prezentację tematów przez praktyków i ekspertów przekazujemy konkretne rozwiązania i sytuacje.
Grupa docelowa
Do udziału w konferencjach zapraszamy osoby pracujące na stanowiskach: dyrektorów administracyjnych, office managerów, kierowników ds. administracji, office coordinators, specjalistów ds. technicznych i zakupów, dyrektorów zarządzających i finansowych, właścicieli, prezesów i członków zarządu oraz inne osoby zarządzające pracą biur w firmach i instytucjach.
Miejsce: HOTEL MERCUREGDAŃSK POSEJDON
ul. Kapliczna 30
80-341 Gdańsk
PROGRAM KONFERENCJI
REJESTRACJA 8.30-9.00
9.00 – 10.00 Firma inteligentna emocjonalnie
Prelegent: Agnieszka Nadstawna
Akredytowany Coach ICI, dyplomowany trener zarządzania, arteterapeuta ze specjalizacją biblioterapia rozwojowa. Aktywna branży szkoleń i rozwoju osobistego od 2006 r, przede wszystkim w obszarach inteligencji emocjonalnej. Wciąż doskonali swoje umiejętności poprzez uczestnictwo w szkoleniach dla trenerów i coachów, legitymując się dzięki temu licznymi certyfikatami z obszaru rozwoju i edukacji. Pracuje z klientami indywidualnymi oraz z zespołami w organizacjach. Prowadzi coachingi i autorskie treningi rozwoju osobistego, łącząc różne techniki i metody – od arteterapii przez coaching, narzędzia trenerskie, team-building, po trening twórczości i NLP. Specjalizuje się w trenowaniu twórczego potencjału we wszystkich obszarach życia.
10.15 – 10.45 Next Office. Współczesne środowisko pracy – nowe wyzwania dla managerów -prezentacja firmy Kinnarps
Prelegent: Aleksandra Krawsz – Kinnarps Polska Sp. z o.o.
11.00 – 11.45 „Digital Workplace” – czy jest na nie miejsce w Twojej organizacji?
Prelegent: Arkadiusz Gos – KanBo Ewangelista, trener i szkoleniowiec
Arkadiusz Gos specjalizuje się w obszarach: organizacja miejsca pracy dla zespołów rozproszonych, komunikacja w projekcie, Kanban, Agile.
Jest częstym prelegentem na konferencjach poświęconych zarządzaniu informacją i organizacji pracy w rozproszonych organizacjach. W ciągu ostatnich lat współpracował przy tworzeniu narzędzi wspierających organizację zadań i procesów, oraz komunikację w zespole, które to zyskały uznanie klientów oraz nagrody. Najbardziej znane:
• METROpoint – Best SharePoint Mobile Solution 2013 Kopenhaga
• KanBo – Best Social Strategy ESPC 2014 Barcelona
11.45 – 12.45 PRZERWA NA LUNCH
12.45 – 13.30 Nowoczesne zarządzanie majątkiem – dostęp do informacji, automatyzacja procesów, optymalizacja kosztów
Prelegent: Łukasz Sagun – Wiceprezes Zarządu w firmie ETECO
Niemalże od początku rynku automatycznej identyfikacji w Polsce uczestniczę w jego rozwoju. W swoich działaniach skupiam się na wykorzystaniu technologii kodów kreskowych oraz RFID w procesach biznesowych w firmach, przedsiębiorstwach oraz instytucjach. Projektuję, wdrażam i integruję rozwiązania informatyczne wspierające procesy zarządzania. W XXI wieku moim głównym zajęciem jest rozwój nowoczesnych oraz innowacyjnych narzędzi wspierających zarządzanie majątkiem zintegrowanych z systemami ERP pozwalającymi na pełniejsze wykorzystanie zasobów i informacji w firmie. Posiadam szerokie doświadczenie zarówno w zakresie księgowym i rachunkowym jak również technologicznym zdobyte podczas licznych wdrożeń systemów wspierających zarządzanie majątkiem. Należę do ludzi, dla których wykonywana praca stanowi życiową pasję!
13.45 – 14.30 Czy odpowiedzialność społeczna pracodawców może się opłacać? Jak oszczędzać wyrównując szanse pracowników? – optymalizacja kosztów PFRON w przedsiębiorstwach.
Prelegent: Dominik Łabiński – Dyrektor ds. rozwoju Arteria SA
ok godz. 15.00 Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów, rozstrzygnięcie konkursów
Zgłoszenia ( wypełniony formularz zgłoszenia) prosimy przesyłac drogą mailową na adres biuro@mbmedia.pl
Kontakt:
Magda Włoszczyńska
tel: 22 241 87 00
mail: magda.wloszczynska@mbmedia.pl