Po pierwszych siedmiu miesiącach bieżącego roku ŠKODA jest niekwestionowanym liderem w Polsce, zachowując wyraźną przewagę nad konkurencją.
Według danych CEPiK, od początku stycznia do końca lipca bieżącego roku zarejestrowano aż 26 982 nowych samochodów czeskiej marki. To imponujący wynik, gwarantujący ŠKODZIE pozycję lidera polskiego rynku. ŠKODA była najpopularniejszą marką także w samym lipcu: w miesiącu tym pojawiło się 3 286 nowych samochodów tej marki, czyli co dziewiąty samochód zarejestrowany po raz pierwszy w Polsce w tym czasie. Największą popularnością wśród Polaków wciąż cieszy się sprawdzona i nowoczesna ŠKODA Octavia. Numer 1 polskiego rynku w 2014 roku utrzymuje tytuł najchętniej wybieranego samochodu w Polsce, zdecydowanie przewodząc także swojemu bardzo konkurencyjnemu segmentowi. Od początku roku Octavię wybrało aż 8 465 Polaków. Polacy pokochali także zupełnie nową odsłonę bestsellera ŠKODY – modelu Fabia. Statystyki jednoznacznie wskazują, że w swoim segmencie jest ona bezkonkurencyjna.
Do końca lipca zarejestrowano w naszym kraju już 7 056 egzemplarzy tego miejskiego modelu, dając Fabii ponad 11% udziału w rynku całego segmentu. Nowa Fabia do listy jej znanych już zalet wysokiego bezpieczeństwa, przystępnych kosztów eksploatacji i pragmatyczności dopisuje także niezwykły wygląd i wiele możliwości indywidualizacji. Równie popularną pozycją w gamie modelowej ŠKODY jest model Rapid. Plasujący się pomiędzy modelami Fabia a Octavia kompaktowy samochód jest doceniany przez Klientów indywidualnych: 2 214 egzemplarzy wariantów Spaceback i liftback zarejestrowanych przez pierwsze siedem miesięcy tego roku daje mu tytuł numeru 1 w bardzo konkurencyjnym segmencie samochodów kompaktowych. Popularność rynkowa tego modelu wśród szczególnie wymagających Klientów indywidualnych rośnie w nadzwyczajnym tempie: osiągnięty wynik to poprawa aż o przeszło 12% wobec analogicznego okresu w roku poprzednim. Wielkie wyniki nie omijają także najmniejszego modelu ŠKODY. Miejski Citigo to kolejna pozycja marki będąca liderem swojego segmentu w Polsce.
Od stycznia 2015 roku na polskich drogach pojawiło się kolejnych 1 505 egzemplarzy tego stylowego i nowoczesnego modelu. W lipcu tego roku zarejestrowano więcej sztuk Citigo niż w analogicznym czasie w roku ubiegłym, potwierdzając niesłabnące zainteresowanie najmniejszym modelem marki.