OKI Europe wprowadza na rynek aplikację OKI AR Showroom z rzeczywistością rozszerzoną, zaprojektowaną tak, aby otworzyć detalistów na świat materiałów drukowanych w sklepie
OKI Augmented Reality (AR) Showroom jest pierwszą aplikacją z rozszerzoną rzeczywistością wykorzystywaną do uświadomienia sprzedawcom detalicznym potencjału drukowania w sklepie w celu zwiększenia zaangażowania klientów i podniesienia wartości koszyka
Warszawa, 25 października 2018 r. – OKI Europe Ltd ogłosiła na targach VISCOM Italia wprowadzenie na rynek swojej nowej aplikacji na smartfony: OKI AR Showroom. Innowacja ta, dzięki zastosowaniu rzeczywistości rozszerzonej (AR), pozwala klientom wizualizować urządzenia OKI oraz materiały do komunikacji wizualnej w ich własnym środowisku sprzedaży detalicznej.
Aplikacja zaprojektowana dla detalistów jest bezpłatna i neutralna językowo, dzięki czemu korzyści z użytkowania jej mogą odczuć detaliści w każdym kraju. Technologia AR wyświetla obrazy na ekranie smartfona lub tabletu gdy urządzenie działa w trybie kamery. Wraz z wejściem rzeczywistości rozszerzonej na rynek detaliczny, którego wartość ma sięgnąć 7,95 mld USD do 2023 roku , ta szybko rozprzestrzeniająca się wśród detalistów technologia oferuje klientom sklepów wciągające doświadczenie w czasie rzeczywistym bez konieczności wychodzenia z domu lub miejsca pracy.
Poprzez OKI AR Showroom OKI Europe oferuje takie samo wciągające doświadczenie samym detalistom. Użytkownicy mogą wizualizować, w jaki sposób asortyment OKI obejmujący drukarki kolorowe oraz urządzenia wielofunkcyjne o wysokiej rozdzielczości w połączeniu z nowoczesnymi platformami oprogramowania wpisze się w ich środowisko pracy. Wystarczy, że skierują kamerę swojego telefonu z uruchomioną aplikacją OKI AR Showroom na biurko lub powierzchnię pracy i wybiorą urządzenie OKI z ekranu.
Za jednym kliknięciem przycisku, detaliści mogą też odkryć szeroką gamę przyciągających uwagę materiałów do promocji w miejscu sprzedaży, które można stworzyć na urządzeniach OKI. Są to m.in. banery, plakaty, oznakowanie półek, etykiety do roślin, tablice rejestracyjne i naklejki na szerokiej gamie nośników, w wielu rozmiarach i gramaturach, w tym na nośnikach wodoodpornych, magnetycznych i sztancowanych. Ponadto użytkownicy mogą zobaczyć wszystkie te aplikacje na miejscu, w ich własnym środowisku sprzedaży detalicznej.
„OKI posiada bogate dziedzictwo, jeśli chodzi o innowacje” – mówi Javier López, Dyrektor Generalny, Vertical Solutions, OKI Europe Ltd. – „Od ponad trzydziestu lat skupiamy się na innowacjach ukierunkowanych na klientów, czego przykładem było między innymi wprowadzenie pierwszej w Europie drukarki LED”.
„Nasza nowa aplikacja OKI AR Showroom to kolejny przełom w branży, który pomaga przedsiębiorstwom zrozumieć, jak drukarki OKI mogą drukować na zadziwiająco wielu nośnikach różnych rodzajów i różnych rozmiarów, w tym nośnikach wodoodpornych, magnetycznych i sztancowanych. Dodatkowo klienci mogą drukować w dużym formacie, aż do 1,3 m w trybie druku dwustronnego, by uzyskać wiszące banery mocno oddziałujące i zachęcające klientów, a także napędzające sprzedaż. Aplikacja pozwoli detalistom otworzyć świat pełen możliwości drukowania i zrozumieć, że dzięki drukowaniu w sklepie mogą stać się bardziej kreatywni i lepiej odpowiadać na swoje potrzeby w zakresie komunikacji wizualnej”.
Premiera aplikacji OKI AR Showroom dostępnej na urządzenia z iOS miała miejsce na targach VISCOM w Mediolanie na stoisku OKI Europe.
Aby pobrać aplikację, odwiedź App Store i wyszukaj „OKI AR Showroom”.
Aby dowiedzieć się więcej o rozwiązaniach firmy OKI dedykowanym branży detalicznej, odwiedź stronę www.oki.com/pl
1 ResearchAndMarkets.com