Chatboty, self service? Nie wszyscy znają znaczenia tych słów. Tymczasem są to terminy z którymi obcujemy na co dzień. Wspomniane chatboty kierują sklepami internetowymi i udzielają wszystkich wymaganych informacji, podczas wirtualnej rozmowy z konsultantem. Dzięki temu firmy mogą szybko i efektywnie identyfikować klientów, którzy doświadczają zakupowych problemów Biura obsługi w dużej części zostały zastąpione automatycznymi konsultantami, a człowiek powoli staje się tam tylko dodatkową opcją. Szacuje się, że systemy oparte o sztuczną inteligencję pomagają skrócić czas obsługi nawet pięciokrotnie. Wirtualni doradcy popełniają też mniej błędów podczas odpowiadania na zapytania klientów i mogą prowadzić proaktywne interakcje z klientem. Dobrze działająca obsługa klienta jest jednym z kluczowych czynników pozwalającym firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną i finansowy sukces.
W związku z tym:
Polski Instytut Rozwoju Biznesu chciałby serdecznie zaprosić na konferencje:
„Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”
Konferencja odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.
Link do wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/ai
Podczas konferencji poruszane będą następujące zagadnienia:
- komunikacja czatowa i telefoniczna
- chatboty
- self service
- optymalizacja kosztów i pracy
- analiza i rozpoznawanie mowy
- wirtualni asystenci
- bezpieczeństwo danych
- aspekty prawne
Naszą grupą docelową są przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, działów e-commerce oraz portali internetowych. Dla wyżej wymienionych osób udział jest bezpłatny!
Link do rejestracji:
Do zobaczenia!
Aby być na bieżąco zapraszamy do śledzenia Nas :
Kontakt z organizatorem:
Klaudia Moćko
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
mobile: +48/531 643 428
e-mail: klaudia.mocko@pirbinstytut.pl