Międzynarodowa firma Avon zrealizowała koncepcję „One place, one Avon” przenosząc wszystkie swoje warszawskie biura, wcześniej porozrzucane po mieście, do budynku Celebro i głównej siedziby firmy, znajdującej się po sąsiedzku. Na nowej powierzchni 4,5 tys. mkw., przeznaczonej dla 350 osób, Tétris wykonał prace fit-outowe, a także uzupełnił projekt o elementy dekoracyjne. W ten sposób motywem przewodnim we wnętrzu stało się koło, a każde z pięter charakteryzuje inny kolor.
Katalogi Avon mienią się pięknie kolorami oferowanych produktów, zachęcając do wypróbowania nowych odcieni, zapachów i wzorów. Ten klimat odzwierciedla nowe warszawskie biuro firmy, tworząc przestronną, tętniącą życiem, ale i przytulną przestrzeń do pracy, w której każdy może przetestować produkty Avon.
Elegancki, dynamiczny design od zespołu kreatywnego Tétris
— W Warszawie mieści się spora część naszych europejskich i globalnych struktur. W nowym biurze, na czterech piętrach, rozlokowane będą różne departamenty Avon od IT, poprzez finanse i marketing, aż do sprzedaży i managementu. Chcieliśmy, aby każdy w firmie, bez względu na to, czym się na co dzień zajmuje, mógł zapoznać się z naszymi produktami. W efekcie kolejne piętra prezentują poszczególne kategorie z naszej oferty: moda i dom, koloryzacja, zapachy oraz makijaż i pielęgnacja. Kolejne piętra odróżniliśmy żywymi, oddającymi charakter marki kolorami — fioletowym, niebieskim, zielonym i różowym. Dodatkowo firma Tétris zaprojektowała wspaniałe ekspozytory na nasze kosmetyki, a całość dopełniają tapety z naszą komunikacją marketingową — mówi Blanka Pabisiak, Administration Manager, Avon Cosmetics Polska.
Tétris uzupełnił projekt biura o koncepcję recepcji, dobór odcieni kolorów, ekspozytory produktów, meble wykorzystane w częściach wspólnych i wiele elementów dekoracyjnych takich, jak lustra, panele akustyczne, lampy i rozmieszczenie fototapet. Pozwoliło to osiągnąć oczekiwany przez Avon efekt.
— Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie koła jako motywu przewodniego wystroju. Jest to kształt kojarzący się z większym dynamizmem, a jednocześnie nawiązujący do okrągłych opakowań kosmetyków Avon. Widzimy go w postaci luster, elementów oświetlenia, ozdobnych paneli ściennych czy też np. wzorów na szklanych ścianach. Natomiast do ekspozycji produktów zaproponowaliśmy toaletki z przeszkleniami — mówi Hanna Ruszkowska-Świąder, Senior Architect w Tétris.
Wystrój pod klucz w trzy miesiące
Tétris odpowiadał także za realizację całości prac w nowym biurze Avon, na podstawie otrzymanego projektu, od pustej powierzchni do przekazania gotowego biura Inwestorowi. Zakres obejmował wszystkie prace budowlane oraz instalacje sanitarne i elektryczne. Łączna powierzchnia zajmowana przez Avon na czterech piętrach budynku Celebro to ok. 4 500 mkw. Prace wykończeniowe trwały trzy miesiące.
Warszawski biurowiec Celebro, należący do grupy kapitałowej White Stone, oddany został do użytku w III kw. 2019 r. Spełnia on wysokie wymogi prośrodowiskowej certyfikacji w systemie BREEAM. Avon był pierwszym najemcą w tym budynku zajmując jednocześnie ponad 60% jego powierzchni.