Pierwsze edycje E-sportowej Ligi Firmowej i ELF Gaming Festival przeszły do historii. 240 graczy wzięło udział w turniejach CS: GO i FIFA 20, aby pomóc Oliwierowi, podopiecznemu Fundacji Everest.
Zwycięzcy CS: GO GoodGame League oraz FIFA 20 Becton Dickinson, podczas ceremonii wręczenia nagród przekazali Fundacji Everest bon finansowy o wartości 5 000 zł na leczenie i rehabilitację Oliwiera Kłodzińskiego.
Coraz więcej firm jest otwartych na innowacyjne i nowoczesne działania teambuildingowe, a e-sport zdecydowanie staje się nowym trendem w eventach. Wierzymy, że w kolejnej edycji weźmie udział jeszcze więcej graczy, którzy zaangażują się w pomoc podopiecznym Fundacji, a przy okazji skorzystają z doskonałej formy integracji i zabawy.
Cel charytatywny i pracowniczy team building
Pracownicy firm z całej Polski 23 listopada spotkali się we wrocławskiej Strefie Kultury Studenckiej przede wszystkim w celu pomocy Oliwierowi. Oprócz turniejów na uczestników wydarzenia czekało wiele atrakcje. Każdy mógł przenieść się do wirtualnej rzeczywistości i przeżyć najszybszy zjazd z 40 piętra wieżowca, następnie udać się do strefy gier retro i zagrać w ulubione tytuły z dzieciństwa, a ostatecznie fantastycznie bawić się w strefie gier muzycznych, tworząc swoje autorskie utwory. Najodważniejsi skorzystali ze strefy Free2Play, gdzie sprawdzili swoje umiejętności w grze CS: GO.
Wydarzenie cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem i na długo pozostanie w głowach uczestników.
Esport rośnie 30% rok do roku w Polsce. Skupia to na sobie zainteresowanie wiele organizacji w branży. Actina stara się brać czynny udział w rozwoju esportu w Polsce jak i przyczynić się do podniesienia go na wyższy poziom. – Michał Miłkowski, Head of the Component Department & PC w Actina
Emocjonujące rozgrywki i dziesiątki rozegranych meczów
Przypomnijmy, że od 15 października 32 firmowe drużyny rozgrywały mecze w turnieju CS: GO w ramach E-sportowej Ligi Firmowej. Pięcioosobowe zespoły odbyły spotkania w ramach grup, a te najlepsze znalazły się w półfinałach. Zawodnicy FIFA 20 spotkali się 23 listopada po raz pierwszy, rozgrywając mecze offline. Każdy zespół składał się z dwóch pracowników.