Kolejna konferencja Office Management 2014 tym razem w Gdańsku. Zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu właścicieli firm, osoby zarządzające pracą biur, managerów, office managerów i wszystkich tych, którzy chcieliby poznać najnowsze trendy z zakresu zarządzania firmą, optymalnym wykorzystaniem przestrzeni biurowej, zarządzaniem i obiegiem dokumentów, a także zarządzaniem czasem pracy pracowników.
Hotel Orbis Posejdon, ul. Kapliczna 30, 80-341 Gdańsk
Dla uczestników konferencji hotel oferuje specjalne ceny noclegów. Osoby chętne do skorzystania z oferty noclegów proszone są o rezerwację bezpośrednio w hotelu na podstawie formularza.
FORMULARZ REZERWACYJNY ORBIS POSEJDON
PROGRAM KONFERENCJI
8.30-9.00 rejestracja uczestników
9.00-10.00 Zarządzanie Projektami Menedżer Projektu – jeden z najbardziej poszukiwanych zawodów w Polsce. Metody i techniki zarządzania projektami, rola Menedżera Projektu
Prelegent: MAŁGORZATA KUSYK, PMP
10.15-11.05 Środowisko pracy activity-based working – czym jest i czy może być rozwiązaniem problemów współczesnych biur?
Prelegent: MARIA LORENC, ALEKSANDRA KRAWSZ / Kinnarps Polska
11.20-12.00„Zielone” biura i nowoczesne rozwiązania w projektach biurowych. Aranżacje, trendy w projektowaniu. Certyfikaty – co warto o nich wiedzieć przed wynajęciem biura
Prelegent: arch. AGNIESZKA KALINOWSKA-SOŁTYS, dyrektor i członek Zarządu APA Wojciechowski
12.15-13.00 Druk. Korespondencja. Flota samochodowa. Jak optymalizować koszty?
Prelegent:Paulina Łatkowska, Krzysztof Loranc
13.15-13.45 Innowacyjne rozwiązania inwentaryzacji środków trwałych w przedsiębiorstwie
Prelegent: DOMINIK ŁABIŃSKI/ Dyrektor ds. Rozwoju, Arteria S.A.
13.45-14.15 Back-office – najnowsze i skuteczne rozwiązania. Dokumenty i e-dokumenty – obieg, przechowywanie, bezpieczeństwo.
Prelegent: MACIEJ ŁOMAKO / Wiceprezes Zarządu Arteria Document Solutions
14.15-14.45 Lunch
14.45 – 15.15 Biuro bez papieru! Proces obiegu dokumentów i archiwizacji. Archiwizacja dokumentów (dokumenty papierowe, e-maile) w formie elektronicznej oraz obsługa procesu obiegu dokumentów. Mobilny pracownik firmy – praca zdalna a proces obiegu dokumentów i ich archiwizacji.
15.20-15.50 Organizacja imprez firmowych. Dlaczego warto korzystać z zewnętrznych firm eventowych?
Prelegent: Przemysław Grudziński, prezes PG Promotion
15.50-16.20 Optymalizacja kosztów druku w biurze – skuteczne sposoby
Prelegent: Piotr Drzewiecki, Black Point
ok. godz. 16.20-16.30 Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów, rostrzygniecie konkursów
Zgłoszenia ( wypełniony formularz zamówienia) prosimy przesyłać drogą mailową na adres biuro@mbmedia.pl
Kontakt:
Magdalena Włoszczyńska
tel: 22 241 87 00
mail: magda.wloszczynska@mbmedia.pl
SPONSORZY