Jako wydawca miesięcznika Modern Office Manager zapraszamy Państwa do udziału w konferencji OFFICE MANAGEMENT, która odbędzie się 8 października 2014 r.
Zaproszenie kierujemy do właścicieli, członków zarządu, dyrektorów, office managerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawne funkcjonowanie firmy i realizację różnorodnych zadań i projektów.
Celem spotkania jest przekazanie Państwu praktycznych metod realizacji projektów, zarządzania zespołem w trakcie realizacji projektu, komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji oraz kształtowania wizerunku firmy w e-przestrzeni. Udział w konferencji jest bezpłatny.
HOTEL MONOPOL
ul. Dworcowa 5, 40-012 Katowice
tel. 32/ 782 82 18, fax. 32/ 782 82 83
www.monopolkatowice.hotel.com.pl
PROGRAM
8.30-9.00 Rejestracja uczestników
9.00-10.00 Zarządzanie Projektami Menedżer Projektu – jeden z najbardziej poszukiwanych zawodów w Polsce. Metody i techniki zarządzania projektami, rola Menedżera Projektu
Prelegent: Grzegorz Zakrzewski / PMI
10.15-11.05 Innowacyjne rozwiązania inwentaryzacji środków trwałych w przedsiębiorstwie
Prelegent: DOMINIK ŁABIŃSKI/ Dyrektor ds. Rozwoju, Arteria S.A.
11.20-12.00 Open space vs. Tradycyjne biuro. Porównanie pod kątem produktywności zespołu. Jak zwiększyć produktywność pracowników w określonych przestrzeniach biurowych i minimalizować ich zły wpływ na efektywność pracowników.
Prelegent: Grzegorz Frątczak, coach i trener z produktywności osobistej i zespołowej
12.15-12.45 Środowisko pracy activity-based working – czym jest i czy może być rozwiązaniem problemów współczesnych biur?
Prelegent: MARIA LORENC, ALEKSANDRA KRAWSZ / Kinnarps Polska
13.00-13.30 Czy odpowiedzialność społeczna pracodawców może się opłacać? Jak oszczędzać wyrównując szanse pracowników? – optymalizacja kosztów PFRON w przedsiębiorstwach
Prelegent: DOMINIK ŁABIŃSKI/ Dyrektor ds. Rozwoju, Arteria S.A.
13.30-14.15 PRZERWA NA LUNCH
14.15-15.00 Biuro bez papieru! Proces obiegu dokumentów i archiwizacji. Archiwizacja dokumentów (dokumenty papierowe, e-maile) w formie elektronicznej oraz obsługa procesu obiegu dokumentów. Mobilny pracownik firmy, praca zdalna a proces obiegu dokumentów i ich archiwizacji.
Prelegent: Arkadiusz Janik – Senior Sales Executive
Zgłoszenia ( wypełniony formularz zgłoszenia) prosimy przesyłać drogą mailową na adres biuro@mbmedia.pl
Kontakt:
Magdalena Włoszczyńska
tel: 22 241 87 00
mail: magda.wloszczynska@mbmedia.pl
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.