Firma Brother, ekspert w dziedzinie technologii biurowych, przedstawia raport „Miejsce pracy przyszłości” prezentujący najważniejsze trendy, które będą kształtować przestrzeń w biurach.
Raport „Miejsce pracy przyszłości” porusza zarówno zagadnienia związane z kulturą organizacji, jak i wciąż zmieniającym się miejscem pracy. Opracowanie stanowi także analizę szeroko pojętych kwestii dobrego samopoczucia pracowników, technologii zmieniających pracę biurową oraz coraz bardziej popularnego trendu projektowania siedzib w stylu „campusów”.
„Kultura organizacji, technologia i innowacje w firmie wpływają nie tylko na to, jak pracujemy – zmieniają one całe DNA miejsca pracy. Wizja przyszłości może być ekscytująca i otwierać wiele możliwości przed organizacją, jednak jeśli nie przygotuje się ona na nadchodzące zmiany może mieć to negatywny wpływ na jej rozwój w przyszłości. Starając się wyjść naprzeciw potrzebom przedsiębiorców zespół Brother opracował raport, który pokazuje jak będzie wyglądać miejsce pracy w przyszłości” – komentuje Isao Noji, Prezes i Dyrektor Zarządzający Brother International Europe.
Każda sekcja raportu zawiera wskazówki dotyczące wdrożeń, które pomogą firmom w podejmowaniu świadomych decyzji, aby nadchodzące zmiany przyniosły im korzyści we wszystkich obszarach transformacji.
„Raport nie tylko dostarcza treści merytorycznych, ale także zawiera konkretne porady, podzielone na poszczególne sekcje. Mają one pomóc przedsiębiorcom w nadawaniu priorytetu inwestycjom, wprowadzaniu innowacji w zakresie technologii, wdrażaniu nowych sposobów pracy oraz zwiększaniu wydajności” – dodaje Isao Noji.
Brother posiada ponad 110 lat doświadczenia w rozwoju produktów. Firma dostarcza rozwiązania dla rynku biurowego już od 1961 r., kiedy to zaprezentowała maszyny do pisania alfabetycznego JP1-111. Od tego czasu spółka pomaga przedsiębiorstwom sprostać zmieniającym się potrzebom klientów, wprowadzając pionierskie technologie nowej generacji – od elektronicznej maszyny do pisania AX-10 z 1985 r. i innowacyjnego urządzenia wielofunkcyjnego MFC-7000FC z 1997 r., aż po dzisiejsze kompaktowe, zintegrowane z aplikacją mobilną urządzenia do drukowania, skanowania i etykietowania.
„Brother skupia się na pracownikach biurowych – ciągle bada ewolucję ich nawyków, preferencji w zakresie pracy z dokumentami oraz potrzeb biznesowych i organizacyjnych. Biorąc jednak pod uwagę tempo zmian w tym sektorze, wizualizacja przyszłości jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego też naszym celem jest podzielenie się z liderami biznesowymi spostrzeżeniami na temat przyszłości i skonsolidowanie ich w formie jasnej i użytecznej porady biznesowej” – komentuje Piotr Baca, Country Manager w Brother Polska.
Więcej informacji znajdą Państwo w załączonym materiale prasowym. Raport jest dostępny pod linkiem: www.brother.pl