Fabryka Mebli Biurowych MDD, jeden z branżowych liderów europejskiego rynku, w znacznym stopniu wzmocniła swój zespół profesjonalistów. W wyniku niedawnego wycofania się z polskiego rynku skandynawskiego potentata Martela, zdecydowana większość byłych pracowników sprzedaży zasiliło szeregi MDD, co jeszcze bardziej umocniło pozycję polskiej firmy i poszerzyło wachlarz jej kompetencji. To bezprecedensowe wydarzenie na krajowym rynku meblarskim.
Zaangażowanie byłych pracowników Martela Polska to strategiczne wydarzenie dla MDD. Firma posiada już bardzo silną pozycję w Europie, lecz profesjonalizm i merytoryczny wkład nowych specjalistów pozwoli jeszcze dynamiczniej rozwijać się na kilku płaszczyznach. Znacznemu wzmocnieniu ulegną przede wszystkim, będące już w ofercie MDD, ale ciągle doskonalone i rozwijane, usługi z zakresu projektowania, optymalizacji przestrzennej, także w środowisku Activity Based Working, oraz audytów miejsc pracy.
– MDD to nie tylko meble. Do naszego biznesu podchodzimy holistycznie i chcemy, a co najważniejsze – możemy, towarzyszyć i wspierać naszych partnerów biznesowych w projektowaniu i myśleniu o miejscu pracy od początku tego procesu aż do realizacji danej koncepcji. To nowoczesne, wszechstronne i kompleksowe myślenie o miejscu pracy. Nowi specjaliści nas w tym zdecydowanie wzmocnią, co da nieocenione korzyści MDD i naszym partnerom biznesowym. I to już bardzo szybko – komentuje Julita Milczyńska , rzecznik prasowy MDD.
Martela jest jedną z wiodących firm nordyckich w dziedzinie aranżacji i wyposażania wnętrz biurowych, a także zarządzania środowiskiem pracy, funkcjonującą na rynku od 70 lat. Firma, dzięki najwyższym kompetencjom swoich pracowników, słynie z dostarczania wysokiej klasy rozwiązań wystroju wnętrza w miejscu pracy, a także wdrażania innowacyjnych oraz ergonomicznych rozwiązań.
– Wyjście z polskiego rynku tak szacownej firmy jak Martela to bardzo znacząca wiadomość. Potencjał firmy, know-how oraz stosowane rozwiązania posiadają dobrą renomę na całym świecie. Dlatego też czujemy bardzo dużą satysfakcję z faktu, że prawie cała była załoga sprzedażowa tej firmy, spośród licznych ofert, zdecydowała się na przyjęcie naszej. Jestem przekonany, że wzajemnie wiele się od siebie nauczymy, tworząc jeszcze lepsze rozwiązania i poszerzając nasze kompetencje – mówi Dyrektor Naczelny MDD, Marcin Remus.
Decyzja o wzmocnieniu merytorycznym zespołu MDD odbywa się równolegle ze znacznym rozwojem firmy. Spółka 2015 rok zakończyła wzrostem sprzedaży na poziomie 25%. r/r. Po pierwszych dwóch kwartałach br. szacuje, że 2016 rok może się zakończyć wzrostami nawet w okolicach 30%. Za tak dobrymi wynikami stoi ugruntowana pozycja na rynku krajowym, ale również dynamiczna ekspansja w skali globalnej. Produkty MDD są dostępne na 56 różnych rynkach, w tym w całej Europie, USA, Rosji i krajach Bliskiego Wschodu.