Istniejąca od 30 lat na polskim rynku spółka Simple SA wprowadza do oferty rozwiązanie umożliwiające kontrolę nad jakością pracy zdalnej – system STARTSTOP. Proponowane narzędzie ma za zadanie pomóc firmom w zwiększeniu efektywności działań w trybie home office, usprawnić realizację zleconych zadań oraz weryfikować rzeczywisty czas poświęcony na wykonanie zleconych przez przełożonego prac.
Simple SA to spółka oferująca wdrożenia systemów ERP, HCM, CRM, BI, WorkFlow oraz systemów dziekanatowych i medycznych (HIS). Firma do aktualnego portfolio produktów dołączyła nowe rozwiązanie, jakim jest system STARTSTOP – narzędzie umożliwiające organizowanie pracy zdalnej dla pracowników. Oferowane rozwiązanie ułatwia zarządzanie zadaniami oraz rejestruje czas ich trwania. Dodatkowo pozwala mieć kontrolę nad rozproszonym, pracującym zdalnie zespołem.
Bieżące wydarzenia spowodowane panującą w kraju i za granicą pandemią zobligowały nas do zaproponowania nowych rozwiązań dla obecnych i przyszłych klientów. Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację spowodowaną koronawirusem oraz przeniesienie większości zespołów w tryb pracy zdalnej, prezentujemy rozwiązanie, które ułatwi przedsiębiorstwom ten rodzaj pracy. STARTSTOP to system wspierający procedurę home office będący odpowiedzią na obecne potrzeby przedsiębiorstw – mówi Rafał Wnorowski, prezes Simple SA.
Proponowane przez Simple SA rozwiązanie umożliwia efektywne zorganizowanie pracy zdalnej, zarządzanie zleconymi zadaniami oraz nadzorowanie pracowników w trybie home office. Dodatkowo system STARTSTOP pozwala uniknąć zagrożeń, z jakimi może wiązać się wykonywanie obowiązków służbowych z domu – tzn. obniżenie jakości i wydajności, problemy w komunikacji między współpracownikami, obawy klientów o współpracę oraz nierzetelne rozliczanie się z powierzonych zadań.
System STARTSTOP pozwala uniknąć chaosu związanego z wysłaniem większości pracowników w tryb pracy zdalnej. Nadrzędną cechą rozwiązania jest pomoc firmom w uchronieniu się przed dezorganizacją oraz umożliwienie ciągłej realizacji wysokiej jakości zadań, co ma wpływ na sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstw. Do korzystania z systemu STARTSTOP wystarczy jedynie urządzenie z dostępem do Internetu, tzn. laptop, tablet lub telefon. Dodatkowo system wyposażony jest w aplikację desktopową oraz moduł activity tracker. Korzystanie z oferowanego rozwiązania jest łatwe i intuicyjne zarówno dla pracowników, jak i ich przełożonych – podkreśla Wnorowski.
Wg najnowszych badań 2,5 mln
Polaków pracuje w branżach, w których zadania można wykonywać zdalnie[1].
Proponowane przez Simple SA rozwiązanie pozwala uniknąć problemów związanych z
organizacją pracowników i ich efektywnością.
[1] [DEPESZA] Polacy lubią pracować zdalnie. Przymusowy home office będzie sprawdzianem dla tego elastycznego modelu