Innowacje technologiczne są częścią DNA Globalworth i widoczne na wielu obszarach działalności firmy. Czołowy właściciel i zarządca powierzchni biurowych i mixed-use w Polsce, Globalworth Poland z dumą ogłasza uruchomienie Globalworth App, innowacyjnego narzędzia do kompleksowego zarządzania przestrzenią biurową. Rozwiązanie dzięki licznym funkcjonalnościom oferuje swoim najemcom i ich pracownikom w pełni przemyślane i przełomowe narzędzia.
Globalworth App, to innowacyjne rozwiązanie, które ma na celu nie tylko zapewnienie dostępu do budynku i organizacji pracy w biurze. Wyróżnieniem aplikacji jest integracja i współdziałanie z systemami budynkowymi, udostępnienie funkcjonalności zwiększających komfort i bezpieczeństwo użytkowników czy wreszcie budowanie społeczności.. Dzięki temu, w jednym miejscu użytkownik ma dostęp do danych, które są kluczowe także w odniesieniu do zrównoważonego rozwoju. Ujawnienie ukrytych aspektów śladu węglowego najemcy może zachęcić go do tworzenia wpływowych raportów ESG, czy podejmowania świadomych wyborów na rzecz bardziej ekologicznej przyszłości.
Nasze rozwiązanie to nietuzinkowa i wielowymiarowa aplikacja dla budynków biurowych, dzięki której użytkownicy wygodniej, szybciej i prościej mogą korzystać z oferowanych udogodnień. Dla nas, jako właściciela i zarządcy, aplikacja może zoptymalizować wszystkie procesy operacyjne związane z zarządzaniem powierzchniami i społecznością w budynku. Globalworth App, to kompletne rozwiązanie, które zapewnia już teraz m.in. takie funkcjonalności jak: kontrola dostępu, rezerwacja miejsc parkingowych, biurek i sal konferencyjnych, a niebawem wiele więcej. Wszystko to za pomocą kliknięcia w jednej aplikacji na telefonie. To rozwiązanie “WIN-WIN” – dla najemców i ich pracowników oszczędność czasu i wygoda, a dla nas – dostęp do istotnych danych służących optymalizacji kosztów operacyjnych ponoszonych przez najemców i podejmowania nowych, innowacyjnych działań, które służą nam wszystkim i pozytywnie wpływają na środowisko naturalne
– mówi Artur Apostoł, Managing Director – Real Estate Operations Poland w Globalworth Poland.
Globalworth App oferuje najemcom unikalny „user expierience” poprzez możliwość korzystania z budynku „Digital Master Key”, co przekłada się na zadowolenie pracowników z miejsca pracy i chęć powrotu do pracy stacjonarnej. To dzięki aplikacji prowadzimy efektywny dialog z najemcami czy pracownikami – dużo szybciej i skuteczniej informujemy o działaniach w budynku niż przez tradycyjne komunikatory. Aplikacja integruje istniejące systemy budynkowe zwiększając ich użyteczność, a duża część funkcjonalności jest szyta na potrzeby naszych najemców. Dzięki temu nasze nieruchomości i biura naszych najemców stają się jeszcze bardziej przyjazne i komfortowe. Globalworth App to kolejny krok w innowacyjnym rozwoju naszych usług, warto poznać to narzędzie i przekonać się o jego zaletach z których korzystają już z zadowoleniem użytkownicy. A to nie wszystko, pracujemy nad rozwojem aplikacji i ciągle rozszerzamy dostępne usługi. To dopiero początek, stay tuned!
– mówi Robert Pysiak, Head of IT & Technology w Globalworth Poland.
Oficjalna prezentacja aplikacji odbyła się podczas tegorocznej konferencji ABSL Summit w Krakowie w ubiegłym tygodniu, ale korzysta z niej już aktywnie ok. 2000 użytkowników budynków portfela Globalworth.Aplikacja jest dostępna do ściągnięcia w sklepach App Store oraz Google Play.