Miesięcznik ekonomiczny „Home&Market” przyznał Idea Leasing nagrodę dla Najlepszej Firmy Leasingowej, doceniając bardzo dobre wyniki uzyskane przez spółkę w 2016 r., jej rozpoznawalność oraz innowacyjność produktową.
„Idea Leasing jest liderem najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie finansowania firm, szczególnie w obszarze finansowania środków transportu. Spółka stawia na nowatorskie produkty finansowe, wysoką jakość obsługi klientów i elastyczne procedury, które zwiększają konkurencyjność polskich przedsiębiorstw – już od pierwszych dni działalności” – oto argumenty, które zadecydowały, że redakcja miesięcznika „Home&Market” po raz kolejny uhonorowała Idea Leasing nagrodą za silną pozycję i osiągnięcia produktowe.
– PROSPERITA 2017 to nagroda dla wszystkich pracowników, partnerów oraz klientów Idea Leasing, którzy wspólnie tworzą nową jakość polskiego rynku leasingu – mówi Marek Bauer, prezes Zarządu Idea Leasing SA. – Doskonała znajomość biznesu i potrzeb naszych klientów, umiejętność budowania trwałych, rzetelnych relacji z partnerami, zaangażowanie i profesjonalizm zespołu Idea Leasing to klucz do naszego sukcesu i bardzo dynamicznego wzrostu. A PROSPERITA, kolejna nagroda za bardzo dobre wyniki, szczególnie motywuje nas do dalszego działania – dodaje Bauer.
Idea Leasing systematycznie wprowadza nowe produkty i usprawnienia dla polskich przedsiębiorców. Pod koniec 2016 r. firma wystartowała z pionierską w świecie ofertą – „Happy Miles”, czyli leasingiem na kilometry w modelu pay-as-you-drive, w którym miesięczna rata leasingu jest uzależniona od liczby kilometrów faktycznie pokonywanych przez leasingowany pojazd. Szeroka oferta spółki umożliwia klientom skorzystanie także – oprócz leasingu – z pożyczki, najmu oraz gamy ubezpieczeń i produktów dodatkowych.
Idea Leasing jest częścią Grupy Idea Getin Leasing. Grupa, zgodnie z oczekiwaniami, zakończyła I kwartał 2017 rok na pozycji lidera branży z portfelem nowych umów o wartości ponad 1,78 mld zł, co stanowi 11,95% polskiego rynku leasingu.