9 maja w Krakowie rozpoczyna się polska część trasy „Kinnarps on Tour”. W mobilnym showroomie, zaaranżowanym we wnętrzu specjalnej ciężarówki zostaną zaprezentowane najnowsze produkty w ofercie Kinnarps, zarówno w wersji realnej, jak i wirtualnej! Impreza zakończy się 19. maja w Szczecinie.
Najnowsze meble, doskonale ilustrujące wiodące trendy w wyposażeniu wnętrz biurowych, będzie można zobaczyć na żywo oraz w wirtualnym showroomie, w ramach ogólnoeuropejskiej trasy #KinnarpsOnTour, która odwiedzi Polskę w dniach 9-19.05. Mobilna wystawa zatrzyma się w 8. miastach: Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Warszawie, Gdańsku i Szczecinie.
‘Uważamy, że tournée naszego mobilnego showroomu „Kinnarps On Tour” to ciekawy sposób prezentacji możliwości oferty Kinnarps oraz funkcjonalności, jakie zapewniają nasze rozwiązania aranżacyjne. Na mobilnej wystawie chcemy pokazać nasze najnowsze produkty, które inspirują do tworzenia nowoczesnych, funkcjonalnych i ergonomicznych przestrzeni pracy’ – mówi Beata Rejkowska, Sales Operation Director Kinnarps w Polsce.
Co będzie można zobaczyć w charakterystycznej niebieskiej ciężarówce?
Atrakcją będą ekscytujące nowości, wśród których prawdziwą gratkę dla miłośników designu stanowią siedziska Phaze i Kaloo zaprojektowane przez Karima Rashida dla marek Skandiform i Materia, należących do Grupy Kinnarps. W showroomie na kółkach będzie można zobaczyć także inne produkty, które debiutowały podczas tegorocznych Targów Mebli i Oświetlenia w Sztokholmie, m.in. takie jak seria Space, intrygujące siedziska Mr. T oraz Patch, a także panele akustyczne Deep Forest. Ciekawe i innowacyjne meble będzie można wypróbować, a przy okazji dowiedzieć się więcej na temat trendów w aranżacji współczesnych biur od specjalistów Kinnarps, którzy będą prezentować możliwości eksponowanych systemów.
Dodatkowo dzięki okularom VR 70 m kw ekspozycji w niebieskiej ciężarówce powiększy się do 2,5 tys. m kw., po których można będzie spacerować w wirtualnym showroomie.
”Kinnarps w 2017 obchodzi 75 urodziny i dlatego chcieliśmy zaprezentować nasze nowości w nowoczesnej, ożywczej atmosferze, czerpiąc nieco z przeszłości” – mówi Anna-Karin Halvardsson z centrali Kinnarps w Szwecji, która jest autorką koncepcji wnętrza ciężarówki ekspozycyjnej.
Firma Kinnarps, obchodząca w tym roku jubileusz 75-lecia od początku działalności tworzy meble zaprojektowane z myślą o potrzebach użytkowników. Kinnarps poświęca sporo uwagi środowisku pracy przyszłości, w którym praca nie jest miejscem, do którego przychodzimy lecz zespołem czynności, do wykonania, co zmienia dotychczasowe podejście do wyposażania przestrzeni biur. Firma prezentuje całościowe podejście do środowiska pracy, które obejmuje nie tylko aranżację meblową, lecz także zespół narzędzi Next Office™, służących analizie potrzeb otoczenia biurowego oraz technologię, wspierającą nowoczesne środowisko pracy.
Cały plan trasy #KinnarpsOnTour na stronie http://www.kinnarps.pl/roadshow/