Rekordowa frekwencja, inspirujące tematy, najlepsi eksperci w branży – tak najkrócej można podsumować konferencję OFFICE MANAGEMENT. Wydarzenie miało miejsce 9 kwietnia w warszawskim hotelu Novotel Airport.
Bardzo licznie dopisali goście – przybyło ponad 100 osób, wśród których znaleźli się właściciele firm, członkowie zarządów, asystenci zarządów, dyrektorzy administracyjni, office managerowie i inne osoby decyzyjne z firm i przedsiębiorstw. Wielu uczestników podkreślało, że taka impreza jest potrzebna, ponieważ oprócz sporej dawki informacji o trendach i organizacji pracy, najnowszych technologiach oraz optymalizacji kosztów daje też możliwość spotkania z osobami z branży, wymiany informacji i dyskusji przy kawie.
Tematem przewodnim, łączącym wszystkie prezentacje ekspertów, było nowoczesne biuro – jako miejsce pracy, jako sposób pracy, a także innowacje i technologie, wspomagające organizację pracy oraz optymalizację kosztów.
Jako pierwszy wystąpił Maciej Łomako, Wiceprezes Zarządu firmy Arteria Document Solutions, który opowiedział o korzyściach płynących z digitalizacji dokumentów – wyboru i wdrażania systemu oraz funkcjonowania w przedsiębiorstwie. Dokumenty dostępne w systemie to z kolejny krok do e-pracy – gdzie liczą się efekty i wykonane zadania, a nie godziny przesiedziane przy biurku.
Kolejnym ekspertem był Dominik Łabiński, Członek Zarządu Inventory Management, specjalista od wdrożeń nowoczesnych rozwiązań dokumentowych. Tym razem zaprezentował temat dotyczący innowacyjnych rozwiązań inwentaryzacji środków trwałych w przedsiębiorstwie.
Kolejna prezentacja nosiła tytuł „Druk, korespondencja, flota samochodowa. Jak optymalizować koszty?”. Zagadnienie dość szerokie, zostało zaprezentowane przez dwóch ekspertów z Grupy Arcus – Janusza Siemaszko i Bogdana Kwiatkowskiego.
Z kolei o kompleksowych rozwiązaniach dla firm, jeśli chodzi o automatyzację i organizację korespondencji wychodzącej i przychodzącej, opowiadał Robert Cieśluk, dyrektor sprzedaży i marketingu Poczty Polskiej – Usługi Cyfrowe. Największe zainteresowanie słuchaczy oraz dyskusję wzbudziła kwestia elektronicznych faktur i rozwiązań Envelo.
Kolejne dwie prezentacje dotyczyły biura jako miejsca pracy i nowego spojrzenia na kwestię optymalnego wykorzystania przestrzeni. Maria Lorenc z Kinnarps Polska przedstawiła koncepcję Next Office i opowiedziała o środowisku pracy activity-based working jako rozwiązaniu problemów współczesnych biur. Zaprezentowała też szereg inspirujących przykładów i rozwiązań aranżacji przestrzeni – niestandardowych, dopasowanych do specyfiki pracy danej firmy.
Natomiast Agnieszka Kalinowska-Sołtys z pracowni architektonicznej APA Wojciechowski zaprezentowała tematykę najnowszych trendów w projektowaniu biur, zielonych biurowców, korzyści wynikających z pracy w „zielonym”, ekologicznym biurowcu.
Ostatnia prezentacja wzbudziła wśród uczestników chyba najwięcej dyskusji, dotyczyła bowiem monitorowania aktywności pracowników w internecie. Grzegorz Oleksy, dyrektor firmy Axence, zaprezentował zasady i aspekty prawne monitorowania, opowiedział o obszarach, które mogą podlegać kontroli, przypomniał też o prawach i obowiązkach właścicieli firm w obszarze IT.
Konferencję zakończył miły akcent w postaci uroczystego wręczenia upominków od sponsorów konferencji – firm Kontel, Solal oraz Arcus.
MB Media – organizator tego wydarzenia – dziękuje wszystkim gościom za udział w konferencji.
Firmom Kinnaprs Polska, Arcus, Solal Office, Poczta Polska / Envelo, Kontel, Plantronics, Rhenus Logistics dziękujemy serdecznie za pomoc w organizacji i uatrakcyjnieniu tego wydarzenia, jakim była konferencja OFFICE MANAGEMENT!
NASTĘPNE KONFERENCJE Z CYKLU OFFICE MANAGEMENT ODBĘDĄ SIĘ JUZ W MAJU WE WROCŁAWIU I NASTĘPNIE W CZERWCU W GDAŃSKU. ZAPRASZAMY NA STRONE KONFERENCJI