LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
Samochody budzą w nas ogromne emocje. Ich stylistyka, jakość wykonania, osiągi, czy marka mają dla nas kluczowe znaczenie. W LeasePlan już od 60 lat łączymy klientów z samochodami w pary, pomagamy im znaleźć wymarzone auto. Stąd hasło naszej urodzinowej kampanii „60 years of matchmaking” (60 lat łączenia w pary). Kampania wystartowała na 25 rynkach, promuje ją krótki filmik video, w którym dziękujemy klientom za to, że są z nami i możemy im zapewniać samochód z kompleksową obsługą.
– mówi Anna Wiśniewska, Head of Marketing w LeasePlan Polska.
Kampania „60 years of matchmaking” opowiada o pozytywnych odczuciach i relacji kierowcy z własnym autem.
500 zł na paliwo z okazji urodzin dla małych i średnich firm
Z okazji 60. urodzin LeasePlan Polska przygotował specjalną ofertę. Firma z segmentu MŚP, która do 23 lutego 2023 r. podpisze umowę wynajmu długoterminowego na samochód w LeasePlan, otrzyma kartę paliwową do realizacji na stacjach BP o wartości 500 złotych brutto do każdego wynajętego samochodu z silnikiem diesel lub benzynowym. Do każdego wynajętego samochodu elektrycznego EV uczestnik promocji otrzyma kupon na ładowanie na stacjach Greenway o wartości 500 złotych brutto. Promocja dotyczy nowych samochodów.