Seria zestawów słuchawkowych Poly EncorePro oraz procesory dźwięku serii MDA 500QD uzupełniają gamę urządzeń dedykowanych centrom kontaktowym.
– Firma Plantronics (“Poly” – poprzednio Plantronics i Polycom) (NYSE: PLT), zaprezentowała zestaw słuchawkowy EncorePro 300 oraz procesor dźwięku serii MDA 500QD. Produkty dołączyły do portfolio rozwiązań firmy Poly dedykowanym centrom kontaktowym, by zwiększyć satysfakcję klientów.
Według agencji badawczej Nemertes aż 55 proc. przypadków kontaktów klientów z automatami głosowymi i chatbotami ostatecznie i tak kończy się rozmową z konsultantem. Potwierdza to tezę, że centra kontaktowe pracujące w chmurze nadal przewyższają automatyczne rozwiązania. Osoby zatrudnione w call center nadal muszą polegać na technologii zarówno audio, jak i wideo, aby skutecznie rozwiązywać problemy klientów.
„Rosnące oczekiwania konsumentów, nowe kanały komunikacji w social mediach oraz wzrost znaczenia otwartości i transparentności marki zwiększają zapotrzebowanie na niezawodne narzędzia komunikacji w centrach kontaktowych” komentuje Richard Kenny, senior product marketing manager for the Contact Centre w Poly. „Wzbogacenie naszego portfolio o rozwiązania EncorePro 300 i MDA 500QD zapewnia elastyczność i swobodę pracownikom centrum kontaktowego, dzięki czemu mogą oni w pełni skupić na rozwiązywaniu problemów klientów”
Seria zestawów słuchawkowych Poly EncorePro zapewnia najwyższą jakość dźwięku oraz komfort noszenia. Prócz modelu EncorePro 300 seria obejmuje również bardziej zaawansowane modele EncorePro 500 i EncorePro 700, czyniąc z niej skalowane rozwiązanie, które sprawdzi się w każdym centrum kontaktowym.
Seria procesorów dźwięku MDA 500QD została zaprojektowana z myślą o call center przenoszących swoje usługi do chmury. Urządzenia umożliwiają pracownikom łączenie się z telefonu stacjonarnego lub komputera PC w celu maksymalizacji elastyczności. Seria MDA 500QD umożliwia również analizę danych, aby zapewnić optymalizację pracy. Procesor nadaje się dla organizacji na dowolnym etapie migracji do chmury.
„Dzisiejsi przedstawiciele ds. obsługi klienta muszą być bardziej wykwalifikowani, ponieważ w codziennej pracy borykają się ze złożonymi problemami konsumentów, których nie można rozwiązać za pomocą chatbotów”, mówi Robin Gareiss, prezes Nemertes Research. Dodaje również, że jak wynika z badania przeprowadzonego na grupie 500 przedsiębiorstw aż 70 proc. firm, które odniosły sukces, zatrudnia bardziej doświadczonych przedstawicieli oraz zwiększa ich wynagrodzenie o 28 proc. „W miarę jak centra kontaktowe stają się coraz bardziej istotne dla sukcesu firmy popyt na zróżnicowane zestawy narzędzi do ich obsługi, pozwalających na zwiększenie wydajności, będzie nadal wzrastał.
Ceny i dostępność
Oba modele EncorePro 300 i MDA 500QD będą dostępne w regionie EMEA w marcu 2020 r.