Home / Office Designpage 119

Office Design

Toyota na prowadzeniu w rankingu hybryd

Początkowo wzbudzały tylko zainteresowanie i odstraszały swoją zaporową ceną, teraz są kupowane coraz częściej w Europie, również w Polsce. Samochody hybrydowe, ponieważ to o nich mowa, rywalizują teraz coraz skuteczniej z samochodami benzynowymi i dieslami.   W Stanach Zjednoczonych hybrydy ...

Read More »

Zanim wynajmiesz nowe biuro…

Jak pozyskać zintegrowane środowisko pracy oraz usługi doradcze na rynku nieruchomości? Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w komentarzu ekspertów z firmy doradczej CBRE   Nakłady związane z pozyskaniem nieruchomości stanowią zazwyczaj jeden z kosztów stałych każdej firmy. Nie dziwi zatem ...

Read More »

Warsaw Spire – coraz wyższy

W budynku B kompleksu Warsaw Spire, gdzie prace są najbardziej zaawansowane, rozpoczął się demontaż rusztowań i wkrótce ukończona zostanie elewacja. Już we wrześniu tego roku do budynku wprowadzi się Frontex. Drugi budynek boczny C ma już 14 z 15 kondygnacji ...

Read More »

Co się kryje w chmurze?

O cloud computingu – czym jest i jakie może mieć zastosowanie w nowoczesnej firmie – rozmawiamy z Izabelą Górecką-Olejniczak, Senior Business Consultant w firmie Exact Software Polska   Co kryje się pod pojęciem cloud computingu? Obecnie dużo słyszy się o technologii ...

Read More »

Jak znaleźć skutecznego pracownika, pasującego do całego zespołu?

Tworzenie nowego zespołu pracowników od podstaw nie należy do łatwych zadań. Jeszcze trudniej jest, kiedy musimy do zgranego już zespołu ludzi dobrać nową osobę. Jak szybko znaleźć idealnego kandydata i sprawić, by skutecznie współdziałał z grupą?   Musisz wiedzieć, kogo ...

Read More »

Mała czarna, duża zielona

Biurowy napój numer jeden to dla większości kawa – z ekspresu ciśnieniowego, przelewowego lub klasyczna parzona. Zastrzyk energii, który pobudza i daje przysłowiowego „kopa” do pracy. W cieniu kawy pozostaje herbata –niesłusznie niedoceniana, potrafi bowiem zaczarować aromatem. Do wyboru mamy ...

Read More »

Dobry notebook biznesowy

Obecnie praktycznie każda praca, w której zarządzamy firmą, zespołem czy zadaniami, wymaga stałego dostępu do komputera. Służbowy notebook staje się mobilnym biurem, w którym przechowujemy wiele cennych i ważnych danych dotyczących naszej pracy   Chcąc mieć do nich dostęp poza ...

Read More »

Ricoh – monochromatyczne urządzenia wielofunkcyjne A3

Ricoh wprowadził do oferty nowe urządzenia wielofunkcyjne MP 2553SP/MP 3053SP/MP 3053AD/MP 3353SP/MP 3353AD, które zapewniają wzrost produktywności w biurze. Urządzenia wyposażone są w nowoczesny kontroler GWNX. Krótki czas nagrzewania, niski pobór mocy oraz drukowanie dwustronne w standardzie sprawiają, że urządzenia są ...

Read More »

Innowacyjne notatniki Notizio od Avery Zweckform

Często robicie notatki? Idealnym rozwiązaniem dla Was jest modny i praktyczny notes, który doskonale sprawdza się na spotkaniach biznesowych. Jego innowacyjność polega na tym, że wykonany jest z jasnoszarego papieru z białymi liniami, co sprawia, że linie znikają na kopiach, ...

Read More »

Konferencja OFFICE MANAGEMENT w Warszawie – zakończona sukcesem

Rekordowa frekwencja, inspirujące tematy, najlepsi eksperci w branży – tak najkrócej można podsumować konferencję OFFICE MANAGEMENT. Wydarzenie miało miejsce 9 kwietnia w warszawskim hotelu Novotel Airport. Bardzo licznie dopisali goście – przybyło ponad 100 osób, wśród których znaleźli się właściciele firm, ...

Read More »