Home / Office Designpage 58

Office Design

Nowe rozwiązania Poly dla centrów kontaktowych

Seria zestawów słuchawkowych Poly EncorePro oraz procesory dźwięku serii MDA 500QD uzupełniają gamę urządzeń dedykowanych centrom kontaktowym. – Firma Plantronics (“Poly” – poprzednio Plantronics i Polycom) (NYSE: PLT), zaprezentowała zestaw słuchawkowy EncorePro 300 oraz procesor dźwięku serii MDA 500QD. Produkty dołączyły ...

Read More »

Przychodzi kandydat na spotkanie

Rozmowy o pracę przyprawiają wiele osób o prawdziwy zawrót głowy. Głównym powodem jest nie tylko naturalny lęk przed nieznanym, ale także złe doświadczenia związane z dotychczasowymi procesami rekrutacji. Tymczasem to, jak przeprowadzany jest nabór na stanowisko, ma ogromne znaczenie nie ...

Read More »

Które branże podniosły wynagrodzenia w 2019 roku?

Jak wynika z raportu Devire „Rynek Zmiany Pracy” – w ciągu ostatniego roku podwyżkę otrzymała niemal połowa pracowników (49%). Jednocześnie aż 61% osób, które nie dostało podwyżki, chce zmienić pracę i aktywnie jej szuka. To znaczy, że wynagrodzenie nadal jest ...

Read More »

Popyt na biura jest tak duży, że trzeba na nie czekać

Pomimo dużej ilości powierzchni, jaka jest teraz w budowie w największych miastach w kraju, oferta gotowych biur kurczy się. Rekordowy popyt na nowoczesne powierzchnie sprawia, że rośnie ilość umów pre-let        W ciągu trzech pierwszych kwartałów bieżącego roku w największych ...

Read More »

5 oznak, po których poznasz, że nadszedł czas na wymianę piór wycieraczek

Pióro wycieraczki to akcesorium, któremu większość z nas nie poświęca zbyt wiele uwagi. Tymczasem słaba widoczność jest istotnym czynnikiem zwiększającym ryzyko wypadku drogowego. Inwestycja w wysokiej jakości pióra oraz ich regularna wymiana pozwoli Ci zwiększyć bezpieczeństwo swoje i swojej rodziny ...

Read More »

Firma jest jak wielopokoleniowa rodzina

Jednym ze skutków zmian demograficznych będzie w najbliższych latach zmiana struktury zatrudnienia, w tym przede wszystkim wzrost liczby pracowników w wieku 50+. Jakie wyzwania i szanse się z tym wiążą opowiada Aneta Stelmach, specjalistka ds. rekrutacji w firmie Quercus, zajmującej ...

Read More »

Cicho jak w biurze

W fotelu, przy biurku czy kawowym stoliku. W skupieniu przygotowując ważny materiał, albo podczas burzy mózgów z zespołem. Bez względu na to, gdzie i w jaki sposób pracujemy w biurze — potrzebujemy zadbać o swój komfort i ograniczyć stresogenne czynniki. ...

Read More »

Wolontariat wspiera rozwój pracownika. Pełny raport z III Ogólnopolskiego Badania Wolontariatu Pracowniczego

Programy wolontariatu pracowniczego stanowią ważne narzędzie w budowaniu wizerunku odpowiedzialnego miejsca pracy oraz służą rozwojowi kompetencji pracowników. To wnioski z III Ogólnopolskiego Badania Wolontariatu Pracowniczego, które ukazało się z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza, przypadającego 5 grudnia. Badanie przygotowało Forum Odpowiedzialnego ...

Read More »

O kolorach we wnętrzu biurowym.

Beżowy gabinet, niebieska sala konferencyjna czy open space z zielonym akcentem. Okazuje się, że odpowiednio dobrane kolory w przestrzeni biurowej mają ogromny wpływ na pracowników, ich emocje oraz wydajność. Potwierdzają to opinie ekspertów z branży wnętrzarskiej, gdzie psychologia koloru znajduje ...

Read More »

BADANIE POZIOMU SZCZĘŚCIA PRACOWNIKÓW: EMPLOYEE HAPPINESS SURVEY

Kto jest szczęśliwy w pracy i z jakiego powodu? Aby się tego dowiedzieć, Mindspace przeprowadził badanie wśród 5000 pracowników biurowych na całym świecie. Stwierdzono, że odczuwanie szczęścia w pracy ma pozytywny związek ze zwiększoną produktywnością i kreatywnością. Z drugiej strony, ...

Read More »