Home / Office Designpage 89

Office Design

Spaces wchodzi do Centrum Marszałkowska

Globalna sieć oferująca rozwiązania z obszaru elastycznego miejsca pracy i co-workingu, będąca częścią grupy IWG (właściciel marki Regus), otwiera biuro w Warszawie w budynku Centrum Marszałkowska    Spaces – globalny koncept wywodzący się z Holandii, oferujący rozwiązania z obszaru elastycznego ...

Read More »

Office Management 2018

Inspirujące tematy, najlepsi eksperci w branży – tak najkrócej można opisać to co przygotowaliśmy dla Państwa w tym roku na  konferencjach OFFICE MANAGEMENT.  Zapraszamy na spotkania w Warszawie w 2018 roku. Do udziału w konferencjach zapraszamy osoby pracujące na stanowiskach: dyrektorów administracyjnych, ...

Read More »

Od luksusu po well-being. Metody na udomowienie wnętrz.

Czy w eleganckich, dystyngowanych pomieszczeniach zawsze czujemy się wygodnie? Jak sprawić, by nie tworzyły dystansu swoją ekskluzywnością? Dziś w stylistyce zarówno drogich apartamentów, jak i przestrzeni biurowych „naturalność” przestrzeni staje się dominującym trendem.   Zwrot ku naturze i spokojnej aranżacji ...

Read More »

Jakie oświetlenie wybrać do gabinetu menadżera?

Gabinet menadżera to miejsce, w którym zapadają kluczowe decyzje i podejmowane są nowe wyzwania. Jego pozycja w organizacji jest jasno określona, a styl i charakter wnętrza podkreśla tę rangę. W Krakowie powstała przestrzeń inspiracji – Office Inspiration Centre Grupy Nowy ...

Read More »

Każdy pracownik ma potencjał

Multitasking czy monotasking – o elastycznym podejściu do zarządzania personelem, które wynika ze zmiany pokoleniowej oraz przeobrażeń na rynku pracy, z Małgorzatą Marchwant, Dyrektor Działu BI (SAP Business Intelligence) w Quercus Sp. z o.o., rozmawiała Andromeda Wróbel. Jeszcze kilka lat ...

Read More »

Zawrót głowy office managera

Office manager to cichy bohater każdego biura, który mierzy się z ogromem obowiązków i problemów organizacyjnych, umożliwiając tym samym sprawne funkcjonowanie wszystkim pracownikom. Poczynając od zapewnienia materiałów biurowych czy zarządzania systemem rezerwacji sal konferencyjnych po wprowadzenie nowego pracownika – to ...

Read More »

Jaki jest polski szef i jakie mamy z nim relacje? – wyniki badania

Komunikatywność, szczerość i możliwość zaufania – to trzy cechy, których brakuje polskim szefom – wynika z badań serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. Mimo tych braków, aż 61 proc. pracowników ocenia swoje relacje z przełożonym jako przyjazne. Listę cech, których brakuje polskim szefom, ...

Read More »

Biurko (nie)dla każdego

Czy jest możliwe, by tylko 70% pracowników miało swoje biurko w pracy? Czym jest Activity Based Workplace wg IKEA i jak szwedzka firma wprowadza ten koncept w swoich biurach w kolejnych krajach? 30 listopada otwarte zostało pierwsze biuro IKEA w ...

Read More »

Badanie Brother: druk w polskich małych i średnich firmach nadal istotny

Wyniki badania Brother Polska, przeprowadzonego wśród przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw z Polski pokazują, że firmy nadal traktują druk jako istotny element swojej działalności. Drukują dużo, jednak większość z nich nie wdraża rozwiązań, pozwalających im na optymalizację kosztów, procesów i bezpieczeństwa druku. ...

Read More »

„Ważny jest powód, idea, dla której projektuję”

Wywiad z Chistophem Pillet, jednym z najznakomitszych współczesnych designerów, który zdobył międzynarodowe uznanie za jakość i skalę swojej twórczości.  Jest on jednym z nielicznych francuskich projektantów, który zdobył światową sławę w projektowaniu wnętrz hoteli, butików oraz kierowaniu projektów artystycznych w USA, Wielkiej ...

Read More »