Dział Sony Professional Solutions Europe ogłosił wprowadzenie systemu TEOS Manage 2.1: zmodernizowanego rozwiązania do zarządzania miejscem pracy, które kompleksowo zapewnia pełniejszą kontrolę nad urządzaniami, systemami signage i treściami. To rozwojowe, skalowalne i łatwe w użyciu rozwiązanie jest flagowym produktem Sony do zarządzania obiektami biurowymi i oświatowymi, od recepcji po sale spotkań.
W systemie TEOS Manage 2.1 pojawiło się wiele nowych możliwości i funkcji, takich jak prezentacja treści ułatwiających pracownikom orientację przestrzenną za pomocą interaktywnych wyświetlaczy, obsługa ścian wideo złożonych z wielu monitorów, w tym BRAVIA, czy lepsza obsługa rozwiązań IPTV. W najnowszej wersji wprowadzono też aktualizacje wcześniejszych rozwiązań wspomagających tworzenie miejsc efektywnej pracy: TEOS Signage, TEOS Book i TEOS Survey.
— Nowoczesne podmioty potrzebują zdolności do podejmowania trafnych, strategicznych decyzji, które nie tylko zwiększą produktywność, ale i uwolnią rzeczywisty potencjał miejsca pracy i pracowników — wyjaśnia Thomas Issa, menedżer w dziale Corporate and Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — System TEOS powstał, by ułatwić firmom osiągnięcie obu tych celów. Pomaga maksymalnie wykorzystać posiadane urządzenia i treści, jest też źródłem cennych danych o wrażeniach w miejscu pracy. Dzięki TEOS można więc lepiej zarządzać środowiskiem pracy: optymalizować wykorzystanie przestrzeni, zmniejszać koszty i podnosić wydajność.
W systemie TEOS Manage 2.1 pojawiły się następujące funkcje i elementy:
- TEOS Wayfinding — treści do orientacji przestrzennej to nowy składnik systemu przeznaczony do wykorzystania na monitorach profesjonalnych BRAVIA i tabletach z ekranami dotykowymi. Ułatwia on odnajdywanie drogi i pozwala w prosty sposób rezerwować pomieszczenia oraz uzyskiwać takie informacje, jak plany pięter czy lokalizacja hotspotów i stref bezpiecznych. Funkcja mapy piętra będzie uwzględniała także stanowiska pracy o niestałej lokalizacji. Ułatwi to użytkownikom poruszanie się po biurze.
- TEOS TV — ta funkcja pozwala uruchomić w miejscu pracy system telewizji biurowej oraz w prosty sposób tworzyć kanały IPTV i nimi zarządzać. Jest włączona bezpośrednio do systemu TEOS Manage. Umożliwia utrwalanie spotkań, prezentacji i ważnych wiadomości oraz ich późniejsze wyświetlanie we wszystkich biurach z jednego, centralnego systemu.
- TEOS Videowall — użytkownicy mogą z łatwością rozdzielać i dopasowywać treści do wyświetlenia na ścianach wideo w dowolnej konfiguracji opartej na monitorach profesjonalnych BRAVIA z platformą Android lub odtwarzaczach do systemu TEOS.
Wprowadzono także szereg unowocześnień:
- TEOS Book — obsługa dodatkowych rozwiązań RFID oraz rozszerzenie zgodności z OATH i zarządzanie spotkaniami prywatnymi w systemach Office 365 / Microsoft Exchange.
- TEOS Connect — integracja z systemem TEOS Manage umożliwiająca zaawansowane zdalne konfigurowanie, dostosowywanie i unowocześnione zarządzanie.
- TEOS Manage — zwiększenie wygody użycia dzięki obsłudze pojedynczego logowania.
- Obsługa nowych urządzeń — system jest obecnie zgodny z urządzeniami do wideokonferencji (Cisco). Pozwala zdalnie nimi sterować i zarządzać.
- Nowy język — system TEOS jest teraz dostępny w japońskiej wersji językowej (ogółem 12 języków).
Rodzina wzajemnie współpracujących rozwiązań TEOS usprawnia wykorzystanie miejsca pracy: optymalizuje zarządzanie urządzeniami, obniża wydatki na energię i zwiększa wydajność. Pełny pakiet rozwiązań Sony do zarządzania miejscami pracy odegrał już fundamentalną rolę w procesach cyfrowej transformacji ponad 200 podmiotów z Europy, od portugalskiego oddziału firmy Siemens po kampus firmy Capgemini we Francji. Poza projektorami biurowymi i monitorami profesjonalnymi BRAVIA system TEOS 2.1 pozwala firmie Sony oferować najszerszy wachlarz produktów i rozwiązań przeznaczonych dla biur i oświaty.
System TEOS 2.1 będzie dostępny w regionie EMEA od 10 grudnia.