Home / Slider News / Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Chatboty, self service? Nie wszyscy znają znaczenia tych słów. Tymczasem są to terminy z którymi obcujemy na co dzień. Wspomniane chatboty kierują sklepami internetowymi i  udzielają wszystkich wymaganych informacji, podczas wirtualnej rozmowy z konsultantem. Dzięki temu firmy mogą szybko i efektywnie identyfikować klientów, którzy doświadczają zakupowych problemów Biura obsługi w dużej części zostały zastąpione automatycznymi konsultantami, a człowiek powoli staje się tam tylko dodatkową opcją. Szacuje się, że systemy oparte o sztuczną inteligencję pomagają skrócić czas obsługi nawet pięciokrotnie. Wirtualni doradcy popełniają też mniej błędów podczas odpowiadania na zapytania klientów i mogą prowadzić proaktywne interakcje z klientem.  Dobrze działająca obsługa klienta jest jednym z kluczowych czynników pozwalającym firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną i finansowy sukces.

                                                           W związku z tym:

                      Polski Instytut Rozwoju Biznesu chciałby serdecznie zaprosić na konferencje:

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Konferencja odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.

            Link do wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/ai

Podczas konferencji poruszane będą następujące zagadnienia:

  • komunikacja czatowa i telefoniczna
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja kosztów i pracy
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • aspekty prawne

            Naszą grupą docelową są przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, działów e-commerce  oraz portali internetowych. Dla wyżej wymienionych osób udział jest bezpłatny!

Link do rejestracji:

http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-ai

Do zobaczenia!

Aby być na bieżąco zapraszamy do śledzenia Nas :

Facebook

Instagram

Kontakt z organizatorem:
Klaudia Moćko
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
mobile: +48/531 643 428
e-mail: klaudia.mocko@pirbinstytut.pl