Wzrost konkurencji, coraz większe wymagania dotychczasowych klientów, wysokie koszty pozyskania nowych, problemy z przepływem informacji między działami, z tym wszystkim współczesne przedsiębiorstwa muszą się zmagać, by funkcjonować na rynku i generować zyski.
Jak usprawnić pracę wewnątrz firmy, by poszczególne działy marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, współgrały ze sobą?
Skutecznym rozwiązaniem są systemy CRM ( z ang. Customer Relationship Management), czyli Systemy Zarządzania Relacjami z Klientami.
Wydawałoby się, że o CRMie wiemy wszystko, podczas konferencji pokażemy Państwu, że jednak nie do końca.
Serdecznie zapraszamy 22 stycznia 2014 r. do udziału w IV edycji konferencji
„Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”
Dzięki uczestnictwu dowiesz się o:
- celach i korzyściach z wdrożenia sytemu CRM
- wdrożeniach i integracjach sytemu CRM
- CRM-ie w modelu cloud computing
- mobilnym CRM-ie
- automatyzacji działań marketingowych
- utrzymaniu relacji z klientem za pomocą Social CRM
- aplikacjach sprzedażowych
- skutecznej komunikacji
- analizie danych klienta
- CRM-ie a zarządzaniu wiedzą.
Nie może Cię tam zabraknąć, jeśli chcesz nadążyć za zamieniającymi się warunkami rynkowymi!
Do bezpłatnego* udziału zapraszamy:
- Przedstawicieli Zarządu
- Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
– Marketingu
– Sprzedaży
– Handlowego
– IT
– BOK - Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
* Nie dotyczy dostawców rozwiązań będących tematyką konferencji
Kontakt z Organizatorem:
Edyta Kucharska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. 725 786 006
fax. 22 244 25 37
e-mail: edyta.kucharska@multitrain.pl