Home / Zarządzaniepage 120

Zarządzanie

Panasonic z pierwszym na świecie superjasnym projektorem

  Panasonic zaprezentował pierwsze na świecie projektory 1 Chip DLP™ z laserowym źródłem światła, zapewniające jasność 6500 lumenów. Nowe projektory PT-RZ670 i PT-RW630 to uzupełnienie serii Panasonic Solid Shine™. Urządzenia są w stanie pracować około 20 000 godzin bez konieczności ...

Read More »

7 powodów dlaczego w innej firmie pracują produktywniej

Czy w Twojej firmie, przestrzenie, procedury i relacje sprzyjają efektywnej i produktywnej pracy zespołów? Produktywność nie jest cechą przypisaną tylko do człowieka. Pracownik osadzony w ramach jednej organizacji może wykonywać zadania zupełnie inaczej, niż gdybyśmy umieścili go w innej firmie. ...

Read More »

Bez czego nie może obejść się office manager?

Które akcesoria stanowią niezbędne wyposażenie każdego biura? Czego nigdy nie powinno zabraknąć nam pod ręką? Kto powinien się troszczyć o wyposażenie biura lub firmy?   W profesjonalnym biurze nigdy nie powinno zabraknąć podstawowych akcesoriów, które znacznie ułatwiają wykonywanie powierzonych obowiązków ...

Read More »

Rewolucja w monitorowaniu pojazdów!

Flotowe rozwiązania na każdą kieszeń! TiMS Plug and Drive to najnowszy na rynku produkt do monitorowania pojazdów dla użytkowników indywidualnych i małych firm, ale oparty na rozwiązaniach flotowych. Dotąd tego typu technologie były wykorzystywane przez dużych klientów biznesowych. Na bazie ...

Read More »

Smart drukarki pomogą nam w pracy

Producenci rozwiązań dla biur prześcigają się w pomysłach na to, w jaki sposób pomóc pracownikom sprawniej obsługiwać urządzenia drukujące. Drukarki stają się „inteligentne” – potrafią np. zapamiętać zwyczaje użytkowników i podpowiadać im rozwiązania. Ostatnie testy firmy Fuji Xerox pokazują, że ...

Read More »

Nowości Kinnarps

DOPASOWANA FORMA O tym się mówi! Wśród mebli budzących w tym roku największe zainteresowanie można znaleźć produkt marki Materia oferowanej przez Kinnarps, którego źródła inspiracji tkwią w ramce na zdjęcia Wyobraź sobie swój ulubiony fotel! Prawdopodobnie w Twojej głowie pojawia ...

Read More »

Polski pracownik: Czy naszymi karierami rządzi przypadek?

Wyniki 16. edycji sondażu „Monitor Rynku Pracy” Instytutu Badawczego Randstad Polacy są jednym z najbardziej otwartych na zmianę pracy narodem Europy – pokazują wyniki najnowszego sondażu Instytutu Badawczego Randstad. Naszą mobilność wykorzystujemy jednak raczej chaotycznie, rzadko myśląc o swojej przyszłości na ...

Read More »

Sektor publiczny w nowoczesnych biurowcach

Joanna Mroczek Dyrektor Działu Analiz Rynku i Marketingu CBRE Sektor publiczny w nowoczesnych biurowcach Od trzech lat obserwujemy rosnące zainteresowanie nowoczesną powierzchnią biurową ze strony sektora administracji publicznej w Warszawie. Już w roku 2009, który był relatywnie słaby w kontekście wynajmu ...

Read More »

Konferencja OM w Warszawie 19.11.2014

Po raz drugi w tym roku mamy przyjemność zaprosić Pastwa do udziału w konferencji OFFICE MANAGEMENT w Warszawie.  Hotel AirPort Okęcie  19 listopada  2014 r. Prezentujemy nową tematykę skierowaną do właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów, office managerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawne funkcjonowanie firmy ...

Read More »

Dźwięk w biurze i jego kontrola

Jak dźwięk w biurze wpływa na pracowników? Badania ankietowe prowadzone wśród pracowników biurowych pokazują, że głównym czynnikiem utrudniającym im pracę są różne kwestie związane z dźwiękiem*. Użytkownikom biur przeszkadza zwłaszcza  hałas rozmów dobiegający z innych stanowisk pracy. Problemy związane z ...

Read More »