Home / Zarządzaniepage 58

Zarządzanie

NEC NC1402L – najcichszy cyfrowy projektor kinowy na rynku

Jako najcichszy i najbardziej kompaktowy projektor w segmencie 10.000 lumenów*,NC1402L zapewnia najwyższą jakość obrazu i wysoką wydajność projekcji dla obiektów średniej wielkości. NEC Display Solutions wprowadza na rynek cyfrowy projektor kinowy NC1402L, który łączy w sobie wydajną projekcję z cichą ...

Read More »

Czy pracownicy chcą digitalizacji bardziej niż pracodawcy?

62% pracowników za priorytetowe uważa inwestycje w cyfrowe narzędzia do współpracy.Tego samego zdania jest jednak mniej niż połowa przedsiębiorców.[1] W obszarze digitalizacji wciąż pozostaje nam sporo do zrobienia: w 2019 roku Polska zajęła 25. miejsce w europejskim Indeksie Gospodarki Cyfrowej ...

Read More »

Dlaczego firmy nie wprowadzają pracy zdalnej?

Co trzecia firma w Polsce nie wdrożyła pracy zdalnej lub zrobiła to częściowo. W tym 13% w ogóle nie miało takiej możliwości, a 22% z nich zaproponowała rozwiązanie tylko dla wybranych. Dlaczego niektóre firmy nie wprowadzają pracy zdalnej? Na jakie ...

Read More »

HP zwiększa bezpieczeństwo komputerów osobistych

Producent wspiera zarówno firmy, jak i pracujących zdalnie pracowników oferując im swoje najnowsze rozwiązania zabezpieczające wrażliwe dane: HP Pro Security Edition, HP Proactive Security, HP Sure Click Enterprise oraz HP Sure Click Pro. HP Inc. zapowiada zaawansowane rozwiązania bezpieczeństwa, które ...

Read More »

Administracja #zdomu na nowych zasadach

Według badania z 2019 roku, 62 proc. ankietowanych ma możliwość pracy zdalnej. Niegdyś praca #zdomu wydawała się niemożliwa, jednak współcześnie wykorzystywane narzędzia oparte na nowoczesnych rozwiązaniach cyfrowych dają szereg alternatywnych możliwości. Jak technologia ułatwia przejście na home office? Nawet taka ...

Read More »

Nowe biuro, nowe wyzwania.

Jak gładko przejść przez proces tworzenia przestrzeni, która odpowie na potrzeby firmy i zmieniającego się świata? Obecnie, przynajmniej na kilka tygodni, pracownicy biurowi zostali, wszędzie, gdzie to tylko możliwe, przesunięci na tryb ‘home office’. W dłuższej perspektywie, aktualna sytuacja epidemiologiczna ...

Read More »

#homeoffice na piątkę, czyli 5 sposobów na organizację domowego biura

Podczas pracy zdalnej szczególnie ważne jest odpowiednie zaaranżowanie przestrzeni w domu, która ma bezpośredni wpływ na naszą kreatywność, efektywność i możliwość koncentracji. Jak przeorganizować wnętrze, aby w #homeoffice profesjonalnie wykonywać wszystkie swoje służbowe obowiązki? Z tym wyzwaniem pomogą architekci Decoroom, ...

Read More »

Praca w biurze podczas epidemii koronawirusa. O czym trzeba pamiętać?

Pomimo obecnych zaleceń ekspertów i rządzących nie wszyscy mogą pracować z domu – przed wybuchem epidemii koronawirusa taką możliwość miał mniej niż co piąty zatrudniony.[1] Tylko 11,5% polskich firm korzysta przy tym z usług chmurowych[2], więc większość pracowników ma znacznie ...

Read More »

Paleta osobowości

Garderoba to nie jedyne miejsce kolorystycznych dylematów. Sztuka odpowiedniego dobierania barw przyda się również zarządzającym – zarówno dużymi jak i mniejszymi przedsiębiorstwami. Według znanego psychologa Erika Eriksona społeczeństwo można podzielić na cztery kolory, a każdy z nich opisuje inną osobowość. ...

Read More »